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22 results
Tenscher Jens,
Uta Rußmann
(Eds.)
(2016):
Wahlkampf im Mehrebenensystem: Ich und mein Land? Ein Vergleich der Plakatwerbung in den Bundestags- und Europawahlkämpfen von 2009 und 2013/14
:
pp. 101 - 128.
Wiesbaden,
Springer VS
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(2015):
Media Coverage and the Short-Term Dynamics of Candidate Popularity
:
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Workshop "Campaigning and voting in Europe: New challenges, new perspectives",
Paris,
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(2015):
Media Coverage and the Short-Term Dynamics of Candidate Popularity
:
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68th Annual Conference “The Networks of Public Opinion: New Theories, New Methods” of the World Association of Public Opinion Research (WAPOR),
Buenos Aires,
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(2014):
Einführung in die Wahlforschung und Rückblick auf den Bundestagswahlkampf 2013
:
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Guest Lecture in der Vorlesung “Einführung in die Publizistikwissenschaft",
Institut für Publizistik, Johannes Gutenberg-Universität Mainz,
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Schmitt-Beck Rüdiger,
Hans Rattinger,
Sigrid Roßteutscher,
Christof Wolf
(Eds.)
(2014):
Die Wahlkampagnen der Parteien und ihr Kontext
:
pp. 35-46.
Baden-Baden,
Nomos
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(2014):
Deutsche Wahlkämpfe zwischen 1957 und 1965 aus der Perspektive politischer Akteure: Aufbruch in die Ära der modernen Kampagnenkommunikation?
:
Mainz,
Johannes Gutenberg University Mainz
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(2013):
Responsive Elections: The Effect of Public Opinion on Political Campaigns
:
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66th Annual Conference “Revolutions in the Measurement of World Public Opinion” - World Association of Public Opinion Research (WAPOR),
Boston,
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(2013):
Responsive Elections: The Effect of Public Opinion on Political Campaigns
:
[
6th Annual Conference of the Comparative Policy Agendas Project (CAP),
Antwerpen,
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(2013):
Responsive Elections: The Effect of Public Opinion on Political Campaigns
:
[
Midwest Political Science Association Annual Conference,
Chicago, Illinois,
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