Search in publications
8 results
Konferenzpräsentationen
(2008):
Voters? Political Conversations during the 2005 German Parliamentary Election Campaign: Causes and Consequences
:
[
Elections, Public Opinion and Parties (EPOP) Annual Conference,
Manchester,
]
more
Zeitschriftenartikel
(2008):
Polls that Mattered: Effects of Media Polls on Voters’ Coalition Expectations and Party Preferences in the 2005 German Parliamentary Election
:
International Journal of Public Opinion Research,
20,
3,
pp. 299-325.
more
(2008):
Hintergründe kommunaler Wahlbeteiligung: Eine Fallstudie zur Kommunalwahl 2004 in Duisburg
:
Zeitschrift für Parlamentsfragen,
39,
pp. 561–580.
more
Beiträge in Büchern
Jackob Nikolaus,
Harald Schoen,
Thomas Zerback
(Eds.)
(2008):
Wenig Aufwand, viel Ertrag? Erfahrungen aus acht Online-Befragungen von Direktkandidaten bei Landtagswahlen
:
pp. 339–353.
Wiesbaden,
VS
more
Jackob Nikolaus,
Thomas Zerback
(Eds.)
(2008):
Fallen Gewichte ins Gewicht? Eine Analyse am Beispiel dreier Umfragen zur Bundestagswahl 2002
:
pp. 145–157.
Wiesbaden,
VS
more
Zerfaß Ansgar,
Martin Welker,
Jan Schmidt
(Eds.)
(2008):
Focal Points und Journalisten: Bedingungen für den Einfluss der Blogosphäre?
:
pp. 94–111.
Köln,
Halem
more
Clemens Clayton,
Thomas Saalfeld
(Eds.)
(2008):
The Campaign and its Dynamics at the 2005 German General Election
:
pp. 59–85.
London,
Routledge
more
Jackob Nikolaus,
Harald Schoen,
Thomas Zerback
(Eds.)
(2008):
Können offene Online-Umfragen dynamische Prozesse der Einstellungsentwicklung erfassen?
:
pp. 213-232.
Wiesbaden,
VS Verlag für Sozialwissenschaften
more
- 1